en som inte sviker!

kom nyss på vad som var jobbigt med att blogga! dessa jävla rubriker!

kom på såhär på kvällskvisten att jag ska vara en bloggare så jag får väll skriva nått inlägg då.
men har inte så mycket att skriva om, väcktes imorse. var tydligen dags att städa. så var bara att sätta fart. tog det dock rätt sakta ändå. all pencelin gör att jag blir en trö[email protected] räddades dock av att far skulle åka lite ärenden så passade på att övningsköra lite. gick inte allt för dåligt. den dagen då man får  <3KÖRKORTET!<3 blir en bra dag!

men ska jag vara helt ärlig så är det allt jag har gjort idag. städat och kört. helt sjukt att man kan vara så trött efter det.
Blir tidig kväll.  god fortsatt kväll! // JT

Kommentarer
Postat av: amanda

nämen nu hittade jag till din blogg, hejhej är får du en trogen läsare;)

2008-08-31 @ 11:48:27
URL: http://amly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0