MIN TÅ!

När man inte har tillgång till internet alla dagar så blir det att man inte orkar uppdatera sen.. vet inte varför. Är en för mig oskriven blogg regel, samma som att mackorna jämt ramlar upp och ner när man tappar dom. 

Men nu skriver jag vilketfall. Gatufesten blev lyckad tillslut när man väl tog sig dit. trevligt folk. Lite bärs och någorlunda väder. Man klagar inte.

helgen tog sen vidare mot stugan där det positiva var lite broder tid men lille bror mellan allt jobb. Säger nån i er familj att ni ska renovera i sommarstugan. FLY LANDET!

Idag har jag hämta ut tågbiljetten till lumpen också. Nära nu! Kvällen spenderades med en halvdan film och lilla söta Linn. 
Kvällen avslutades med att jag träffade Mox också en snabbis. Hur värt det var går att ifrågasätta när han var försten att köra över min fot. hahaha men fick köra 30 min effektiv diskution om himmel och jord vilketfall. 

Nu ska jag göra nått annat vettigt. Elller föresten. Är borta igen utan internet fram till söndag från och med imorrn. Ska till en liten by i jämtland även kallad Laxsjö. Pub utan dörrvakt och en öl eller två ska hinnas med. Kommer bli intressant när jag förra året blev kastad i dammen pga "stökighet" haha får se hur det slutar. 

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0