varför ack varför??

varför skriver aldrig jag på veckorna utan bara söndagar?? Det är frågan!

I veckan har jag och lille bror vart ensam hemma, vilket vi har utnyttjat maximalt.  tycker om min lille bror jag. Han har en förmåga att påminna om mig. Helgen var grym! Linn var partyfixare och skötte sig utmärkt. Var en riktigt rolig kväll.
På lördag morgon vakna jag på golvet med neddragna byxor och en cigg i örat. Alla hade somnat på de underligaste ställena i huset. Sånna fester gillar vi! 

Om en vecka lämnar jag denna stad också..Jag och Oscar ska in i lumpen. Tror det kommer bli riktigt kul men ändå..Kommer sakna mycket. Det går inte att dölja.

Jag funderar alvarligt vad jag har för musiksmak också, snacka om att vara en allätare..eller all lyssnare?  just nu blandar jag Jimmy eat world och John Fogerty som en fruktsallad. 


Ska fortsätta med det också. Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0