Glasssssigt!!

Igår kväll tog ett annat slut än först tänkt. 00.58 fick jag sms av linkan

: kom ner till torget och gör mig sällskap. ska sitta här och vakta tält till 07.00.

klart som fan att man kommer då:P så plocka med mig lite filmer och drog ner. Orkade dock inte sitta där till 7 utan kom hem runt halv 4. 

halv 9 imorse skjusade jag mor på jobbet. Sen har jag fixa med lite grejjer hemma. inte överdrivet mycket men lite små plock. Vid halv 3 tiden nått åkte jag och hämta Linn på hennes jobb. Tog en snabb sväng för att köpa lite godis och sen drog vi vidare mot Norra berget. Satt där och MÅDDE GOTT och diskuterade livets bekymmer och glädje stunder. 

Sen ringde far mig och sa att jag måste hämta farmor i Timrå, så fick väll göra det då. Nu återstår  bara kvällen så får vi se vad den har att erbjuda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0