I am coming home agine..

haha nu är jag hemma..störd vecka. inget spec har hänt men ändå. Känns störd. Haft grymt kul men som sagt inget spec har hänt. Höjdpunkterna är väll en fylle gubbe och horkvarteren i köpenhamn. Men Linn hade rätt..blev några öl vilketfall. Har bara mått gott överlag. ska ge er en bättre beskrivning av allt senare men orkar inte nu. För dom som undrar vart jag spendera midsommar så var det på en 8 timmar lång bussresa till malmö. kom fram halv 12. Men han fira med midsommar ändå. Fick båden öl och en midsommar snaps. Klart man ska dricka skåne snaps i malmö.  huuua huuua huua ska man säga också..

hade även tänkt dela med mig av lite vackra dregel bilder på mox när han sover på alla bussresor. Jag kan aldrig sova på bussar så tog lite bilder på han ist för han kunde..dock strejkar blogg.se bilduppldnings minister kontor. Kommer en annan gång. Nu funderar jag på att sova..eller nått. 

Ciao bella





Kommentarer
Postat av: I wanna have camsex...

jaaaaaahaaaaaaaa nuuuuudååå

2009-06-24 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0