ska man steka eller?

direkt när jag kom hem från en tripp försvann jag igen. Ut till stugan och målat och där finns ju tyvärr inge internet. Men jag är inte bitter för det. Har aldrig behövt vart själv med myggen. Har haft trevligt sällskap runt mig varje kväll för det. Döds skönt nu när alla har körkort. Lite lättare allt då. 

Denna helg har kanske vart hur grym som helst. Kom in till stan på fredag natt. Lördag morgon hämtade en halvpigg Linn upp mig och stekte på tranan hela dagen sen med lite mer trevligt folk. Åkte sen hem en timme, dusha bytte om och plockade ihop lite nödvändig vätska och drog ner till Hannabanan där det var en halv återträff plus några utbölingar.

mådde jävligt gott! åt skratta drack och bara myst. Vill bara må gott nu för börjar få lite småpanik. idag är det den 28 juni. Det innebär att jag har 29 dagar kvar innan jag ska skriva in mig för värnplikt. Tycker det ska bli lite kul med lumpen..lite spännande också. Men vill ändå bara fortsätta..må gott!

så nu! 29 dagar med tema må gott! hur grymt låter det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0