Alfa Bravo to Echo Charlie

Har gjort 8 veckor i lumpen. Har inte blogga ett piss men har haft goda anledningar ochså bland annat kvälls tjänst konstant och noll tid till dator och tillgång till internet. Men nu har jag kommit så långt i min utbildning att jag börjar få lite frihet. Så hade tänkt att göra ett försök till att blogga lite därnere på holmen. I övrigt så är det bra därnere. bra käka, bra vänner bra..allt annat också. Självklart kanske man inte varje morgon uppskattar gröten och en torr limpa och visst finns det idioter i plutonen som man skulle kunna sätta ett våda skott i men överlag är allt bra. 
Vill tacka Linn för gårkvällen också. Var roligt.  Alla min permisar brukar blir bra när man blanda in dig. Även du också Mox;)
Nu ska jag ta en välförtjänt dush och sen får vi se. 
520 Thoresson anhåller om att få utgå!

Kommentarer
Postat av: linn

maha! vi ses snart igen gubben

2009-09-21 @ 17:12:59
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0