halt eller jag skjuter skarpt!

idag har  vart en riktigt rolig dag. Har haft praktisk skyddsvakt vilket istort sett innebär att få slåss lite. Skulle lösa demostrations tåg mm. Jobbigt men kul. Dock var inte vår energie slut där. Avsluta med att ha logements fight 717 mot 716. haha var totalt kaos men riktigt kul det med. Att bara få flippa lite..

igår hade vi skjutning också. Känns så jävulskt skönt att skyttet har släppt för mig också, hade lite problem med det i början men nu så. Im on fire!! nää nu överdrev jag men nästan vilketfall. Har inte så mycket mer att säga. Ska ta det riktigt lungt ikväll..har jag planerart vilketfall. får se hur länge det håller. Hade tänkt att testa på insats fys provet men tar det en annan kväll ist.

God kväll medmänniskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0